Ta mina grejor!

Som ni vet är det dags för pappa att rycka upp bopålarna och flytta hem till Hufvudstaden igen! :D

Men eftersom jag inte lär hitta en etta på 60 kvadrat sådär i brådrasket behöver jag bli av med lite prylar.


Hörnsoffa
Stor 3+2-sits i svart skinn/läder/nånting. Rätt läbbig yta på den numera, men ett par fleeceplädar har löst den biten i casa del StefaN. Går enkelt att bygga om till antingen en tresits eller en tvåsits, dock inte samtidigt. Fem delar plus custom made reservdel i form av en träbit där det saknas ett ben. Fullt ihopbyggd är den 280x230.
Suveränt skön att sitta i och jävlar vad jag kommer att sakna den, men traditionen bjuder att den ska gå i arv - jag fick den av Kajsa (HI LIFE 2000 eller nåt sånt) och hon i sin tur fick den av nån annan. Ett övertagande av soffan innebär simultan acceptans av regeln att skänka den vidare till bättre behövande student vid slutet av ägandeskapet.
Finns på Torpa och med lite tur (om jag får låna firmaskåpet) kan transport ordnas.

Köksbord
Ikea standard 140x80, lite vass längs ena kanten men vafan - är det gratis så är det! ;)

Sen har jag en gammal Centrum DVD ståendes som pensionerades vid ett nyinköp och en bläckstråleskrivare som heter HP Deskjet 720C. Jag tror att bläcket har torkat in, men det är ju ingen match för en händig datanörd?


Rubbet är gratis, först till kvarn gäller!


Om foto på soffan är av intresse får jag städa först. ;)

Ovanstående erbjudande gäller endast studenter vid Högskolan i Jönköping. Övriga får leta på Myrorna som vanligt folk... :P

Kommentarer
Postat av: Tess

Hade inte jag paxat den dvdn för länge sen?

Postat av: StefaN

Jo, men jag har inte sett röken av nån sprit än. :P

2007-06-20 @ 17:08:47
Postat av: Tess

så du ska alltså mutas med sprit trots att det står klart och tydligt här att prylarna är gratis?

2007-06-20 @ 17:49:18
URL: http://tessanrocks.blogspot.com
Postat av: StefaN

Nu är det ju så att dvdn härrör till en gammal överenskommelse som jag trodde var överspelad vid det här laget (rinna ut i sanden etc), men ett löfte är ett löfte... ;)

2007-06-20 @ 17:53:48
Postat av: Tess

jaja får väl bjuda dig på några stänkare innan du lämnar stan... när drar du förresten?

2007-06-21 @ 10:05:26
URL: http://tessanrocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback