Nu drar jag - i kvadrat!

Yep, när skivan i brännaren är färdigbränd kastar jag in ryggan i gamla Bettan, hämtar Basse och sen drar vi till Hultsfred i en vecka! :-D

Sen går det ett par tre veckor och sen kastar jag in de sista sakerna i gamla Bettan, vinkar ajö och sen drar jag till Stockholm! :-D

För gott!


Alldeles nyss var jag på jobbet och sade upp mig, hintade till Uffe och Fredrik att de får tänka om med sina semestrar eftersom de har två veckor samtidigt och stack sen hem igen.

Om en månad är jag färdig, så där nånstans går flyttlasset. Vissa av er kan ju börja värma upp flyttlådebärarmusklerna på en gång, haha...


Ajö!

Kommentarer
Postat av: Eow

StefaN. Jag som har trasig rygg kan väl typ slippa bära tunga saker?? ;)

2007-06-11 @ 14:44:39
Postat av: *Bull*

Ja vad säger man? Ett stort grattis givetvis!! Men en epok går i graven.. Hmm.. Jaja, det är väl livets gång.. Och jag hade ju gärna hjälpt dig att flytta, men vi kan deala om du vill; Jag kommer till Jönet och hjälper dig och du kommer till skåne och hjälper mig? =)

2007-06-11 @ 16:37:12
Postat av: Major Lulius

Härligt och trevligt gamle man, då finnes sovplats i hufvudstaden när jag och V ska springa st:eriksloppet i höst?? :)

2007-06-12 @ 11:36:56
Postat av: Karlsson

Ännu en profil som lämnar Jönköping. Vad ska det bli av staden? Får väl säga Grattis och jag hoppas du finner det du söker! Själv ska jag jobba lite i Örebro sen dra te ASien i januari!!!
ha de bäst

Postat av: Sebulba

Vad kul för dig! Tog du jobbet alltså?.. Grattis!!

2007-06-14 @ 11:25:47
URL: http://www.deltafast.se
Postat av: Kaj

gratulerar!
Eventuellt kan det finnas bärhjälp i sthlms-trakten, om du inte kan plåga familjen.
Välkommen till tjockhult

2007-06-15 @ 11:38:23
Postat av: Lexie

Grattis till jobbet! Kommer att sakna dig i Jönet, men nu får man ju ännu en anledning att åka till Stockholm.

2007-06-15 @ 20:32:34
URL: http://lexiesliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback