P&L på nätet!

Hittade en kul länk på P&L's klotterplank: Dala-Demokratens site om Peace&Love! :)

Minsann finns några av 'mina' artister med! Jason Mraz (de jag körde två ggr och avslutade med att lämpa av vid Universitetet, hur trevliga som helst dessutom) och The Horrors (de jag fick öl av, haha) plus att jag körde ett släp med The Waterboys intstrument som en biltjuv genom stan...

En sån här skulle jag lätt kunna åka runt i! Shit vad coolt!

Sen, ni som hört mig snacka om galningen i läder-catsuit och mc-hjälm - han var i Borlänge och stod på scen när jag satt bakom ratten på väg ner till Stockholm... :/
I give you Bob Log III - den ende jag hittat med full pott i betyg! Inte ens The Ark eller hemmabandet Mando Diao tog hem en femma...

..och till sist en liten specialare för Bull! Oväntat svar: Asta Kask! Det blir poäng från mig! ;)



För övrigt kan jag hinta om att det blir ett litet ajö-partaj nu på lördag eftersom jag de facto snart lämnar stan...

Kommentarer
Postat av: Kaj

jag hänger på ett annat forum en del. Där har de här bilderna dykt upp:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/659631/659631#msg-659631
trevli festival dendäringa peace&love ;-) Och ja, man känner sig som kapten stofil efter bilderna ovan

2007-07-05 @ 23:15:55
Postat av: *Bull*

Ojoj snacka om att skaffa sig + poäng! ;) Önskade att jag kunde få se det underverket Live.. Men men allsång får duga så länge! =) Vi ses den 24/7 då eller?

2007-07-09 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback