Nu är det slut...

Klockan 16.20 stämplade jag ut för sista gången från K-Rauta Jönköping... (ja, typiskt att det blev övertid sista dan)

Jag hade, baserat på tisdagens lugn, tänkt att knalla runt i varuhuset, snacka skit med folk och säga hejdå, men där sket jag mig i näven så det stänkte om det...

Det vällde in grejor! Jag och Fredrik fick minsann jobba ordentligt för lönen idag...

Men dagen tog slut i alla fall och jag har nyss kommit hem från några öl på Twin. Det blev inte tokfest av det hela, men det är egentligen bara bra, då kanske man får nåt gjort i morron. ;-)


Hittade en video på YouTube med Jason Mraz, de jag körde både till och från Borlänge (och dessutom till Accelerator vid Universitetet). Låten heter I'm Yours och var inget jag kopplade direkt, men när jag hörde den efter festivalen kände jag ju igen den... Doh!

Här är en videoupptagning från spelningen på Peace & Love! :)

Illvrålet från tjejerna när de känner igen introt är rätt rejält, haha...


Nu ska det sovas, om en vecka har jag förhoppningsvis flyttat!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Bara du kommer till Donsö, så! Jag har en lägenhet över i Borås, om det skulle vara så.

2007-07-12 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback