Flytta är kul men ändå inte

En positiv sak med att flytta är att man slänger en jävla massa bös man inte har nån användning för.
Den återkommande frågan här är "har jag använt detta sen jag flyttade hit för tre år sen?" och blir svaret nej åker det i sopsäcken eller annat lämpligt kärl för återvinning.

Men gudars vad trist det är! En del saker har stått på samma ställe ett bra dag och de moln av damm som bolmar upp när man börjar riva i det är inte av denna värld! Jag nyser som en besatt, haha...

Just nu sitter jag i telefonkö till Radiotjänst, jag fick en faktura från dom idag och jag har ju inte tänkt att göra mig av med min tv, men dit jag flyttar finns det redan en tv-licens, så jag tänker då fanimej inte betala dubbelt! ;-)

Men nu ska det fortsätta packas, nästa projekt är kläder som ska gås igenom - en säck för flytt och en säck för insamling.


Farsan kommer ner i morron eftermiddag och då sätts det igång lite lätt,
fyller en del grejor då för att ta resten på torsdag förmiddag innan E4 åks norrut.
Bara så ni vet. ;-)

Kommentarer
Postat av: Eow

LOL. Jag gillade det där med att slänga BÖS ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback