Det närmar sig...

Nio timmar kvar som anställd på K-Rauta...

Månaden sen jag sade upp mig har gått vansinnigt fort, inte minst med tanke på att både Hultsfred och Peace&Love har klarats av på vägen. Sen har det flyttpackats och funderats över flyttanmälan och Donsö och en massa mer...

Men idag blev det väldigt tydligt att det ska till att flyttas snart - min soffa är borta! Igår skruvade jag isär den och idag tog jag firmaskåpet, hämtade Basse och körde hem soffan till honom... Buhu, min goa soffa...

Så nu har min gamla Ikea-fåtölj fått komma till heders igen (tror att den heter Poäng) och det går att sitta i den med benen på soffbordet också! ;-)

Nästa större projekt blir att packa ner köket, ska förse mig med lite engångsprylar på jobbet i morron så man klarar sig de sista dagarna, men tills dess blir det allt annat man inte använder så ofta.
Projekt Äta Ur Frysen pågår för fullt, idag blir det falukorv i nån form till middag.


Dessvärre har lite andra planer fått stryka på foten...

Det ska ju till att supas på Donsö igen till exempel. Förra året blev det fredag-söndag, men det har jag inte riktigt tid till i år, jag måste helt enkelt lägga tid på att packa så jag slipper tokstressa sista dan...
Dessutom infaller min bortamatchtradition på torsdag i och med Elfsborg - AIK i Borås. Först hade jag lite vilda planer på att åka dit, dricka öl och gå på match och krascha hos nån och på fredagen dra till Donsö för att komma hem på söndag - men det går ju alltså fetbort.

Frågan är om det blir nån match överhuvudtaget för mig, plånboken har börjat protestera på sistone och med tanke på alla jävla flyttavgifter och skit framöver blir det knepigt redan som det är... :-/

Det lutar alltså åt lördag-söndag i Göteborg, resan är inga problem eftersom jag har fått en gratisresa med SJ till Göteborg och tillbaka av nån anledning. Trevligt!


Oooh, Boney M - Nightflight To Venus i stereon nu, nostalgi på riktigt hög nivå!


I morron blir det förresten ännu ett ajöparteyh, denna gång på Twin med jobbet. :)


Men nu ska jag hitta på nåt med den där falukorven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback