Vinst varje gång!

Nu är det så här va, när vi körde TP nere på fikakvällarna på Akademien vann Tessan och jag rubbet, vi var bäst, vi var oslagbara, vi vann alltid... Såklart!

Vi slutade spela TP efter ett tag, jag har egentligen aldrig begripit varför..?

Idag var det speldags igen, "Så det kan låta" tror jag det hette, en hemmavariant av Så ska det låta naturligtvis. Oh yes, jag och Tessan hamnade i samma lag igen även fast det inte var planerat och vi fick Asp med oss också.
Det såg förvisso mörkt ut ett tag och trots att den kvinnliga delen av laget hade vissa konstiga uppfattningar om hur ett vinglas egentligen ser ut tog vi givetvis hem alltihop!

Shit vad vi är bra!


Dags för en ny jobbavecka igen, varför går helgerna så förbannat fort för?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa skulle verkligen behöva en lektion i hur de olika glasen i en bar (eller i ett normalt hem) ser ut...

2007-01-15 @ 17:00:58
Postat av: Tindraz

Ren tur att ni vann... tssss....

2007-01-15 @ 23:37:02
Postat av: Tess

jaja vinglas... jag ritade ju snabbt... noga... vi vann ju iaf! we are the winners...

2007-01-16 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback