Tänka sig...

Här anstränger man sig för att det ska bli rätt och ändå lyckas de ställa till det...

Eftersom jag läst på nätet att leveransen från AppleStore sker med UPS på dagtid valde jag att den skulle skickas till jobbet - det är rätt sällan jag är hemma på "kontorstid" som de uttrycker det när man handlar...
Så jag skrev mitt namn, c/o K-Rauta, Varumottagningen, Solåsvägen och så vidare för att de verkligen skulle komma dit där jag jobbar.

Men strax innan lunch kommer Bella travande med en låda som tydligen var till mig? Jo, naturligtvis sket chauffören fullständigt i instruktionerna och travade in genom kundentrén istället. Stolpskott!
Det som gör honom till ett riktigt rikspucko är att de har flera gånger varit hos oss på baksidan för att lämna andra grejor... Jävla amatörer!

Hur som helst, trots UPS' ansträngningar att ställa till det ligger det en röd liten kul apparat framför mig as we speak! :-D


Nu ska jag bara lära den prata med Winamp så man slipper iTunes... ;)

Kommentarer
Postat av: Sebulba

Jo, budfolk är inte direkt kända för sin höga intelligens...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback