"Suffering Of iPod-mania"

Igår lossnade äntligen tummen ur röven och jag beställde till slut en iPod Nano (PRODUCT) RED Special Edition 8Gb! Aaah... :-D

Naturligtvis blev det en Radio Remote samtidigt. Radiodelen ser jag som ren bonus (om jag öht kommer använda den), men det är fjärrkontrollen jag vill åt! Inte sitta-i-soffan-och-vifta-med-en-dosa (en sån finns iofs också) utan varianten som sitter på sladden mellan iPod och hörlurarna - går man Munksjön runt och vill byta låt känns det ju lite sådär att öpnna jackan och börja gräva i innerfickan bara för det...


Varför jag inte knallade ner till MacHuset på Öster? Därför att den röda varianten bara finns på AppleStore, där får man en gratis gravyr (som jag såklart utnyttjat) och den röda vill man ha, läs varför i länken ovanför...
Fjärren kunde jag förvisso tagit därifrån, men när jag var där häromdan och kikade hade de inte den hemma, utan bara varianten med blåtand för mobil också. Dyr som tusan.

Så nu sitter jag maniskt och följer på AppleStore hur det går, när den skickas och så vidare. ;-)
Faktum är att jag drömde om det i natt... *s*


Igår var det precis lika aptrist som i mellandagarna på jobbet, men idag small det till vill jag lova! Vi hade att göra hela dan och då hann jag ändå inte med att dona med returen av fyrverkerierna...


Såg på en lista på jobbet att jag måste ta ut en semesterdag innan 31 mars för att den inte ska brinna inne.
Tvingad att ta semester - vilka problem man har, hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback