Alla dessa I-landsproblem...

Hur ska jag göra med min tv egentligen?

Jag har Com Hem i jacket och till en början var bilden sämre än sämst. Kolla på fotboll var ingen idé eftersom jag blandade ihop Zlatan och Källström hela tiden under en landskamp...

Men efter att en tekniker varit här (på dagtid, dvs jag borta från jobbet en hel förmiddag) och dessutom fipplat nere i källaren blev bilden anständig. Bra men inte klockren.

Saken är den att jag är sugen på att skaffa digital-tv i nån form, saknar Discovery mfl, så jag har kikat runt lite.

Frågan är om kvalitén blir bättre om man skaffar Com Hems digital-tv? Jag är inte helt nöjd med bilden nu och jag är verkligen inte nöjd med farten på bredbandet.
I julas var jag hemma hos syrran i Hässelby och snackade med Richard om deras tv, de har tagit ner parabolen och gått över till Boxer. Kan säga att den bilden såg ut som HD-tv jämfört med min...
Nu har de en centralantenn i deras lilla samfällighet om sex hus medan jag i Boxerfallet skulle få sätta upp en inomhusantenn, men de bor längst bort i Hässelby och jag skapligt närmare Nacka där tvmasterna står.

Hm. Hur fan ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: *Bull*

Åååå den är ju såå dålig, snacka om att du verkligen har dagens största I-landsproblem!! :P

2008-01-01 @ 13:14:24
Postat av: Lutt

*sucka*

Jävla prylnörd!!
förresten så är de lika dåliga hela landslaget så det spelar ingen roll :P.
Nä ok, Zlatan är lite bra då..

2008-01-05 @ 04:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback