1x1=1, 2x1=2...

Jag kan inte undanhålla er ett inlägg på ett forum idag...

Idag har jag slängt ihop ett program på lunchen till en jobbarkompis.
Undrar om hans grabb blir glad när han blir tvungen att göra multiplikationstabellen varje gång han startar datorn innan han kan göra nåt annat.
Flin

Om inte det är humor vet jag inte vad, hahaha...


VH1 har en grej de kallar för Storytellers. En stor konsert är omöjlig att återge på ett vettigt sätt på tv, men ett litet intimt gig med en liten publik passar utmärkt!
Ungefär som MTVs Unplugged, med den skillnaden att det är re-plugged och att artisterna uppmuntras att snacka runt låtarna, dra skrönor och apa sig i största allmänhet.

En som verkligen tog fasta på det var Meat Loaf. Riktigt roligt att höra honom svamla om auditionen där han träffade Jim Steinman, vingla in på en massa sidospår, gnabbas med bandet...

De har spelat in Storytellers med en jäkla massa band, finns på en piratbukt nära dig. ;-)


Nu ska jag och min huvudvärk gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Hahaha, fan vad klockers med ett sånt program. något säger mig att ungen inte tyckte det var lika kul!!!

2007-12-17 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback