Ojdå...

Råkade hamna på Discshop alldeles nyss och då var det ju kört på förhand.

Dubbeldiskare av Walk The Line och Pulp Fiction hamnade där (upptäckte att jag hade ett högst pinsamt hål i Quentin Tarantino-samlingen) och sen tänkte jag att det skulle vara klart med två 99-kronorskap.

Men när jag fick syn på
Century of Warfare-boxen var det klippt. 13 skivor för 495 spänn kunde jag bara inte motstå...

Fast då får jag fan släpa upp högtalarna och koppla in recievern, en sån pjäs kan man ju inte bara ha tvns högtalare till, haha.


I övrigt noterar vi stora idrottsliga framgångar!

City vann över Man Fucking United och AIK tvålade till Örebro borta med 4-1 (tröstmålet på stopptid)! Tyvärr fick Liverpool bara 1-1 mot Chelski (kvittering på straff i andra, andra straffen på tre omgångar...) och Kalmar fortsätter sitt ras med ännu en 0-5 i baken. Vad har hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback