Ojojoj... #2

Jubileum tar på krafterna, hela fredagen var helt hysterisk, jag har jobbat hela dagen idag men i morron har jag i alla fall ledigt...

Givetvis ska det supas idag då - speciellt sen barchefen för HELA södra Sverige hörde av sig och beordrade uppställning på Norra Strandgatan...

Jaja, jag får ta det sista ur barskåpet och traska iväg, ölfronten är tom och kontot förbjuder utgång. Med tanke på att den långe skåningen, tillika proteshyvlaren, är i stan kan man bara gissa hur det slutar...

Senast jag var där sent på natten fick jag en baconmask...

Kommentarer
Postat av: StefaN

Jag undvek baconmasken, men det var förbannat nära att jag fick en laxmask - den dinglade framför näsan på mig...

Nu ska jag sova.

2007-04-22 @ 07:14:46
Postat av: Tess

den här gången blev det visst en laxmask ;-)

2007-04-22 @ 21:21:30
Postat av: Oskar

Aj, vad pigg vad man var idag. Så skönt! Men jag är i varje fall nöjd med att jag inte skulle gå direkt till jobbet efter vårt lilla morgonpromenad... :D

Tjingeling/ långe skåningen(nu i skåne igen)

2007-04-22 @ 22:31:07
Postat av: Tess

haha jag hittade ett ciggpaket i min jackficka två minuter efter du vinglat iväg ;-)

2007-04-23 @ 14:17:58
Postat av: Skåningen

Lovely... jaja, backen upp till dalvik var i varje fall underbar, med cigg eller utan. :D

2007-04-23 @ 16:53:09
Postat av: Tindraz

Faan vad avundsjuk jag blir!!!! Vill ju med festa med er era tokar!!! =)

2007-04-23 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback