Bara sport, bara sport, bara massor utav sport!

Usch, vilken plattmatch HV gjorde igår! Missade iofs första där jag har hört att de pressade som fan, men ändå fick två mål i baken. Men det blev ju inte bättre när jag kom hem och slog mig ner i tvsoffan - mål efter mål trillade in (i box play dessutom, sånt får bara inte hända) och HVs skott tog i stolpen, på ben, på klubbor, hamnade i den där plocken med puckmagneten...

Nåja, till slut fick de hål på nollan, det var det enda jag satt och hoppades på i tredje när tiden började rinna iväg...

Nu håller vi på Linköping! Inget ont om Modo (jo förresten, en jävla massa ont om dom... gah!), men det vore skoj för LHC att plocka sitt första guld! :)


Men skit i hockeyn nu - snart drar Allsvenskan igång! :-D
Typiskt nog gick det åt fanders i träningsmatchen mot TPS Åbo för AIK - de vann för all del med 1-0 (Kenny Pavey), men en våldsamt satsande back gjorde att Kari Stephenson bröt armbågsbenet... Ajajaj! Dyra nyförvärv som går sönder innan premiären är inget bra, men de lyckades skruva ihop benet så han slapp gips i alla fall.


Kvartsfinal i Champions League as we speak, Milan - Bayern München på sexan är fullständigt ointressant eftersom PSV - Liverpool går på en sån där jävla rikemanskanal. Men de sköter sig som de ska, Gerrard satte första efter 27 minuter och strax efter paus ordnade John Arne Riise tvåan. Heja!

redigering:
3-0! Peter Crouch visar att de tre målen på Arsenal senast inte var nån slump! :)


Formel 1 i helgen och som vanligt kan man inte se loppet. Sexan sänder loppet direkt astidigt på söndagsmorronen och resten av tidsträning, kval och repriser går på en rikemanskanal. Malaysia dessutom som har en riktigt schysst bana. Jag är så jävla förbannad på hanteringen av sändningarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Nån ska ju dö!


Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback