Shit vad bäst jag är!

Tja, vad säger man?

I första tidskvalet tog jag det lite lugnt och lärde känna min kart, så jag hade bara tredje bästa tid. Men i andra var det lika bra att visa var skåpet ska stå, så jag tog pole.
En snabb start gjorde att jag hade nån meter extra till godo i första kurvan och sen var det defilering i mål - jag var så överlägsen att jag varvade Kålis med två varv kvar...

För visst var det så? ;)

I've got the kepa to prove it!
Winner of the Gokart of ManDay 2006. :-D

Nu ska jag sova eftersom farsan har en vinsch som ska inhandlas i Ljungby i morron. Eftersom han är i Stockholm blir det jag och Bettan som får åka på utflykt.
Hoppas bara jag kommer ihåg att svänga förbi jobbet först så jag kan snika till mig en tvåtumfyra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback