VM-Guld, VM-Guld, VM-Guld!

Vilken utklassning!
Tjeckerna kom absolut ingenvart, Honken spikade igen, backarna såg till att returerna inte hamnade hos nån tjeck och framåt var Nylander kung! :-D

Det här ska jag fira - genom att gå och lägga mig... Börjar sju i morron. ;)


I övrigt hade jag faktiskt lite att göra igår på jobbet för en gångs skull. Prickade klart en leverans från Eurokit jag inte hann med i fredags (det kom ju lite gips emellan), redde ut några kluriga fakturor, rensade gamla följesedlar från A-H-pärmen och ägnade över en timme åt att sortera upp jordpall på framsidan - det såg ut som ett helvete och på måndag kommer de och hämtar tompall, så nu står 180 stycken i snygga travar!

Sen var det full fart hem, öppna en Staropramen, in i duschen och sen iväg till Taste of Beirut med jobbet. Kalasgott käk (trodde det skulle brinna i käften, men det starkaste var en vitlöksröra - den var det å andra sidan rejält med vitlök i...) som kom i massor - 15 rätter blir man rätt mätt av... Nersköljt med ett gäng öl medan vi tittade på en magdansös och fick löpande rapporter från semin mot Kanada via sms.

Omgruppering till Piren följde där det blev några öl till innan vi fortsatte på Twin. Nånstans där i krokarna fick vi reda på att Finland vunnit schlagern varpå det blev ett entusiastiskt skålande för monstren i Lordi! :-)
Klassisk länk i sammanhanget som skvalpat runt på nätet i många år. Jag tyckte det var lite kyligt, haha...

Efter två blev det nästan en timmes skitsnack med A och I på Oriental House innan man rörde sig hemåt. Kom dock inte längre än till Evergreen där jag blev kidnappad av de ganska så nitade T, L och V som prompt skulle käka pizza! Tro fan att de blev glada över att se mig förresten, blev det inte jag som pröjsade, haha..?

Nåja, pizzan satt rätt bra trots allt, annars hade jag mått som jag förtjänade när jag vaknade i dag misstänker jag. ;)


Nu följer en vecka där jag är ledig på torsdag (tydligen Kristi Flygare), så händer det nåt skoj på onsdag? En ledig torsdag måste ju utnyttas där man dessutom får lön kvällen innan! :-D


Men nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Fest på onsdag. Klart du ska med!

2006-05-21 @ 22:12:08
Postat av: Susanna

Vill också med på fest!! Blev inget lördags ju...

2006-05-22 @ 16:07:44
Postat av: Tess

tack för pizzan sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback