Tjoho, kära gamla status quo!

Jupp, om några timmar är det en vecka sen det trista sms'et plingade in och ruinerade min sömn den natten! Men såhär i eftertänksamhetens bleka sken var det nog för det bättre faktiskt.

Då visste jag varken ut eller in, är det nåt på gång eller inte, vad tycker hon egentligen, har jag bränt broarna som vanligt eller ska man lyckas..? Nästan så man hade dåligt samvete när man flirtade (ja, eller vad man nu ska kalla mina taffliga försök) med andra brudar på AG osv...

Men nu är det som vanligt igen!

Inga relationer att ligga och klura över på kvällskvisten, inget funderande över vem som hörde av sig senast och hur länge sen det var...

Nu är det bara jag igen! Me me me... ;)


Det om det.

*radion går i bakgrunden*
Vafan, om nu Tomas Ledin har fått "äran" att göra Sveriges officiella VM-låt, då kan han väl för faaan anstränga sig såpass att han skriver en ny låt istället för att förlita sig på gammal skåpmat? Kasst.

Dagens I-landsproblem: nästa vecka byter Vätterhem portkod här och det blir som vanligt - gamla koden sitter i ryggmärgen och man får stå som ett fån och desperat försöka komma på den nya... I värsta fall får man ta upp nyckeln och låsa upp den vägen - fatta vad nesligt!


Strax blir det kudden, först ska Winamp få spela lite gonattmusik. Först ut är The Phantom of the Opera (OST) - The Music of the Night... *njuta*

Kommentarer
Postat av: oskar

Hallojsan!! fran en som inte hort VM laten an... vad har han gjort? en vi graver guld i tyskland eller?? hoppas allt ar nice hemma! om en vecka ar man tillbaka i stan... :)

2006-05-23 @ 09:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback