Söndagsbetraktelser

Man kan säga att det blev lite blött igår.

Jag och Asp traskade ner till Akademien i tanken att vi skulle hälsa på när de lekt och käkat färdigt, så nio borde väl funka? Väl där har de inte satts sig till bords ens och det fanns käk i överflöd, så vi bänkade oss vid vårt egna lilla mobila bord (serveringsvagnen) och hängde på.

Blev riktigt toknitad vilket inte var så konstigt med tanke på omständigheterna: hade jobbat hela dan och bara käkat en liten köttfärspaj till lunch och dessutom var Asp på shothumör, det blev många små svarta som slank ner...

Vinglade hem vid halv fem nångång och vaknade lagom till att slå på tvn och kolla på F1. ;)

Nu har jag hämtat jacka och cykel vid Akademien och dessutom tagit ett lååångsamt Munksjövarv med pommespåfyllning på mAx, så nu börjar jag bli människa igen - även om finmotoriken fortfarande är lite kass. Mycket suddande blir det!


Men man gör mycket dumheter på fyllan. Inte bara hälla i sig en massa öl och må dåligt dan efter eller göra saker man ångrar - man säger så mycket dumt! Igår lovade jag exempelvis att jag ska hänga med på spinning (!!) i morron... gah...
Jaja, jag måste fan börja röra på mig och om man skaffar nåt kort så står ju jobbet för halva kostnaden - jag kan inte undvika det längre, haha...


Nu blir det dvd.

Kommentarer
Postat av: Tess

du vet om att det är cykelbyx-krav på spinningklasserna väl...
;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback