Nu är det nära!

Morsan ringde idag - nu har syrran åkt till BB! :-D

Har inte hört nåt mer sen dess, så det kanske var falskt alarm...


Hultsfred närmar sig och jag och Henke har snackat taktik hela kvällen - allt från jobbagrupper och smitvägar på området till ölransoner och bästa vägen för att undvika pöbeln, haha...
Vi måste vara där för ett securitymöte vid lunch på onsdagen, så just nu lutar vi åt att åka dit redan på tisdagen - då slipper man stressa tidigt på morronen och har en hel dag tidigare på sig att plocka en bra tältplats. Dessutom mindre folk på parkeringen osv och den stora horden funktionärer kommer på onsdagen, då är det inte dumt att redan vara på plats! :)


Gapskrattar åt reklamen med farsan som klantar till det och lillgrabben gör genast ett konstigt, nästan vinande ljud med munnen. Farsan ställer till det igen och grabben låter igen. Detta upprepas tills payoffen kommer - Treo Brus! Klockrent! =D


Jag hade verkligen huvudet under armen i morse...
När jag klivit ut genom dörren och ska precis plocka upp nycklarna ur byxfickan funderar jag på om jag kom ihåg att flytta dom från jeansen till jobbabrallorna? Öh, varför har jag jeans på mig? K-Rauta-kläder genomgående, till och med rätt skor, men väldigt fel brallor...
Snabbt byte, bort till bilen, bort till jobbet, stämpla in vid kvart i sju på tidsapparaten i porten - men den blinkar inte som vanligt? Satan, jag började nio idag...

I morron börjar jag verkligen sju (har kollat det tre gånger nu, haha) så nu blir det hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: *Bull*

Haha och folk som säger att JAG är fröken virrpanna?? Jag kan visst slänga mig i väggen! =)

2006-05-30 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback