Fredag?

Jag har nu noterat att det går att dricka öl på O'Learys. Efter att ha fyllt magen med tacos tog jag vägen förbi där och eftersom de körde hockeyn på varenda skärm tyckte jag det var dags att testa!

Isoz i baren lurade på mig två bärs i rask takt, sen dök Ribban och Kastenius upp, så det blev en hel massa skitsnack också...

Nu blir det sova säng eftersom det ska till att jobbas 9-17 i morron. Typiskt nog missar jag FA-cupfinalen mellan Liverpool och West Ham eftersom det är avspark redan vid 15... Det är väl knappast så att P4 sänder, va..? ;)

I övrigt är det en väldig tystnad. Lite oroväckande...

Kommentarer
Postat av: Eow

Jag vill åka på flera fester... Jag har börjat komma ner på jorden igen och det är inget skoj här... Mera lallerall åt Eow!!!

2006-05-13 @ 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback