Dags igen!

Flummen förra veckan och AG den här veckan! Fast den här gången ska jag jobba idag och dra direkt till Akademien - just därför var jag där igår med packningen och skinnet. Bara att åka från jobbet till Bäckalyckan för parkering på Scheelegatan (japp, det har hänt förr!) och knalla över till Akademien...


Mitt kära AIK har inlett Allsvenskan på ett strålande sätt: radat upp oväntade segrar (inklusive 3-1 mot lillebror Djurgårn), men igår kom första förlusten, det small med 0-2 mot Bajen. Att en förlust skulle komma är ju självklart, men var det tvunget att bli just i ett derby? ;-)

Nåja, hellre gå och vänta på första förlusten än första målet som Halmstad gör. Fy tusan vilken ångest!


J-Södra har inlett precis lika strålande i Superettan förresten, andraplats i tabellen efter tre-fyra omgångar! Heja Olle!


En annan sak verkar ha skitit sig totalt till slut märkte jag igår. Tråkigt och trist, men det var trevligt så länge det varade - vad det nu var egentligen...


Mot Gotland! :-D

Kommentarer
Postat av: Tess

jag vill ha din ag-rapport!

Postat av: StefaN

Bloggskiten funkade ju inte igårkväll, men i kvälll så - nu hinner jag inte...

2006-05-09 @ 06:37:55
URL: http://midnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback