Då var det klart!

Sen 03.30 i natt är man morbror åt en 52 cm lång klump på 4000 g som kommer kallas Alexander! :-D
Om jag fattat det rätt var de på BB ett dygn innan det var klart, så det var tydligen lite bökigt. Jag hann bli orolig när jag inte hörde nåt under hela dan eller kvällen igår, så när sms'et plingade in i förmiddags var det en stor lättnad...
Nu får man väl leta sig upp nån helg så man får se underverket. :)


Mera gapskratt åt reklam: Fyran ska sända VM tillsammans med SVT, så de kör ju naturligtvis spotar för att trissa upp stämningen ännu mer - fast lite annorlunda... På en grusplan sparkar alla deras kommentatorer omkring och krigar om en boll - samtidigt som de kommenterar sig själva och smågnabbas eftersom de såklart har headset på... Kungligt roligt!
Glenn Strömberg går omkull och hojtar naturligtvis om överfall, men nån annan har svar på tal: "det har gått 20 år och du filmar fortfarande??"

Lysande!


Kände för humor idag, så jag har börjat se om första säsongen av M*A*S*H - det måste vara tidernas bästa humorserie!


Men helvete vad seg app.blogg.se är hela jävla tiden då!
Nu stod den och tickade i över sju minuter när jag lämnade en kommentar hos Tess och ändå blev den inte färdig... Dessutom såg jag på länken i adressfältet att det inte riktigt stämde med namnet på inlägget jag kommenterat. Surnar till, backar tillbaka och ser nya inlägg av Tess och att det "rätta" inlägget blivit kommenterat - men när jag klickar på det för att kolla att det blev rätt finns det inte?
Skräp!


Ledig i morron, så det är bäst att man går och lägger sig - måste ju utnyttja min lediga dag för maximalt slappande!

Kommentarer
Postat av: Tess

får väl säga grattis till morbrorskapet!

Postat av: adipex

http://xanaxz.xa.funpic.de/375/adipex.html

2006-09-15 @ 09:41:35
URL: http://xanaxz.xa.funpic.de/375/adipex.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback