Hm.

Dagens positiva: Anmälan till AG gick vägen och Team Vostok har stuga (förhoppningsvis blir det samma som vanligt).

Dagens positiva 2: Jag råkade söka jobb i Stockholm nyss! Satt som vanligt och surfade runt på Platsbanken, hittade ett intressant jobb och vips satt jag med Word och slipade på en ansökan... Hoppla!

Dagens negativa: Nähä, det blev inget av det den här gången heller. Kommer vi nånsin lyckas..? Börjar faktiskt kännas lite halvt uppgivet...


Men nu är det sovadags! Kvällens godnattlåtar i Winamp är som följer:
Datner & Kushnir - Shir Habatlanim, Robbie Williams - Make Me Pure, Ana - We Are, Roxette - Spending My Time, Natalie Cole - Miss You Like Crazy, Robbie Williams - Advertising Space, Eric Gadd - Summer Is Here och Eva Cassidy - Time After Time.

Gnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

00.34 då lyckades du ju smita iväg tidigt...

2006-03-18 @ 10:58:30
Postat av: StefaN

Smita iväg tidigt i torsdags kväll? Jag fattar ingenting...

Postat av: Anonym

det kommer att bli av, det är jag säker på!!

2006-03-20 @ 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback