8190 steg på bakfyllan

Garvade åt Parlamentet i vanlig ordning idag, men råkade bli kvar på Fyran och när kvällens film började rulla kunde jag inte låta bli att fortsätta titta - Charlize Theron var ju med... :-D

När den väl var slut och jag tänkte slänga mig i sängen hittade jag Dirty Sanchez på Mtv och då var det ju kört igen. ;)
Jackass har jag tröttnat på, men de här dårarna är skitroliga! De gör illa sig själva och varandra så mycket de bara kan medan de garvar arslet av sig - hur kul som helst! Speciellt idag när de hade en psykolog med som satt och analyserade deras personligheter under programmet, jävlar vad jag skrattade...


Snackade lite taktik med Asp också och planerade nästa helgs besök på bilmässan i Stockholm. Fredag resa upp, lördag hela dan i Älvsjö och söndag med lillasystrar innan resa hem.
Fast det skulle inte vara dumt med nån mer att dela bensinkostnad med...


Nu ska jag däremot sova!

Kommentarer
Postat av: Major Lulius

Jag och Vevvan ska till stockholm samma helg damnit! Vi kan väl snacka ihop oss lite?

Postat av: StefaN

Tjeck, det är taget! :D

2006-03-27 @ 18:43:46
URL: http://midnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback