Tjoho!

Då har man semester! :-D

Håller just på att packa ryggan inför Hultsfred med öl, sprit, strumpor och tandborste. Plus lite till. ;)
Fan vad skönt det är med en riktig ryggsäck att packa i, rymmer 90 liter, fullt med remmar där man kan spänna fast mer grejor och perfekt inställda bärremmar och midjebälte som gör att jag kan bära i princip hur mycket som helst. :)

Alltid lika kul att se festivalrookies som kommer med resväskor eller ännu hellre såna där kabinväskor på små hjul - det går ju så extremt bra att dra dom över det grova gruset vid Saharaentrén, hahaha...

Temat för i år blir ljusa kläder med tanke på vädret - antalet svarta t-shirts är väldigt lätträknade faktiskt.

Nytt för i år blir att ta med mobilladdaren! Förr har jag alltid klarat mig hela vägen, men 3G drar så förbannat med batteri, så laddaren får följa med. Inte för att utnyttja laddstationen på Hultsfred, utan för att när vi jobbar vid Rookie kan man låna lite 220 av Rockparty bakom scen. Dessutom säger ryktet att det finns ström på funktionärscampen också...


Nu ska jag börja knåpa ihop Sommarskivan 06 och sen svänga förbi Apoteket Röda Näsan och se om de har fått in min beställning.

Kommentarer
Postat av: Oskar

semesterfiraren!! jag är inte all avis... :)


Ha det förbannat bra! hälsa alla glada bagare.

2006-06-12 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback