Jag är nästan kändis!

Vår första konsert på Rookie när vi började jobba blev den mest intensiva - bandet var tydligen lite halvkända eller så hade de bara fanatiska fans, uppåt tvåhundra pers stod framför vår lilla scen iaf.

Värdelöst band men rätt vad det var kände jag nåt mot benen och trodde att fotografen som smög omkring mellan bashögtalarna hade snavat, men när jag vänder mig om är det sångaren som har trillat ner från scenen -
det fångades ju på bild. ;-D

Kopierar mitt inlägg på wF:

Första halvlek var ju inte mycket att hänga i julgran direkt. Henke lyckades inte alls, Ljungberg var helt osynlig och Cole firade inläggsjulafton på vänsterkanten mot Alexandersson/Jonsson... :-/

Men vilken förändring i andra! Snyggt mål av Allbäck, hade inte bollen rensats en meter från Mellbergs panna hade han nickat in tvåan och allt såg bra ut - sen gjorde min i Premier League så älskade Gerrard två fel: han rensade Kims skott på mållinjen bakom en överspelad Robinson och sen nickar han in 2-1 retfullt omarkerad...

Men den feta damen sjöng inte förrän Henke gjorde mål! Vete fan förresten om inte Mellberg var på bollen sist, men skit samma - mål som mål och det är bara bra för Henkes självförtroende att hamna i målprotokollet. (y)

Nu jävlar tar vi bratwurstgänget också!

Dessutom verkar det som om mina grannar har digitaltv. När jag hämtade andan efter mitt vrål hörde jag genom balkongdörren hur de började gasta lite efteråt... =D
Ska bli gött att läsa tidningarna i morron - England kan inte vinna över Sverige! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback