En torsdag.

Idag fick jag en rapport på en timme från morsan om hur det gick till när hon blev mormor. ;)

Alex satsade på en storstilad entré, så han gjorde som Stålmannen: han kom med ena armen först! Men när han väl var ute (med assist av en sugklocka) blev det lite jobbigt, för hans puls gick ner och han blev alldeles blå... Så innan Åsa ens visste vilken sort hon och Richard fått var hon och undersköterskan ensamma i rummet - resten försvann till nåt akutrum med en farlig fart...
Men han repade sig och kvicknade till som tur var. :)


Min lediga onsdag vart det ju inget av med... Asp den fan visste ju mycket väl om vilken dag jag var ledig, så han ringde vid tio: "Idag går flyttlasset, kom och hugg i!" *stön*
Elva timmar senare var jag hemma, haha...


Så när jag kom hem idag vid sex "la jag mig på sängen" ett tag - tvärslocknade och snarkade i två timmar. Ooops.


Dagens låttips:

Yes, we're back! På sistone har jag snöat in på Imperiet igen (fanfanfan att Thåström inte masar sig hit under sin turné, måste ta mig till Gbg på nåt sätt) och det makalöst vad mycket bra musik de gjorde... Idag har jag gått och gnolat på Kriget med mig själv precis hela dan - texten är helt suverän. Ta bara inledningsstrofen: Jag är den felande länken... :-D

Jag behöver en mun till för att kunna andas
ett hjärta till för att inte stanna
Jag behöver en mun till för att kunna andas
men jag e förlorad i kriget med mej själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback