Då samlar vi vuxenpoäng igen

Inte nog med att man sett över sin premiepension, nu är det dags att plantera om blommor! ;-)
Jorden ser riktigt vissen ut i krukorna, så idag blev det inköp av blomjord - här ska tidningar bredas ut på golv och krukor bli rotade i!

Dagens tips:
En brand hemma är inget man önskar sin värste fiende och en brandsläckare vill man egentligen inte använda, men det är ingen ursäkt för att inte ha en!
298:- för en 7-kilos pulversläckare och en brandfilt är en investering i sin egen säkerhet, dessutom gillar försäkringsbolagen att man har sånt hemma.
Så kom till K-Rauta och slå till innan de tar slut, ordinarie pris är 798 spänn...

Jag slog till idag! :)

Ny editor ser jag här, men genast saknar jag en funktion: möjligheten att göra indrag av hela stycken. Klar försämring!

Morgondagen ska jag tillbringa på jobbet i väntan på en trevlig försändelse från Discshop. Råkade tillbringa lite för mycket tid där igår och då är det ju kört direkt...
Ett kap var Titanic 4-disc för 99 riksdaler. 2-discaren var dyrare, haha!
M*A*S*H säsong 2 för 299 var ju inte heller mycket att snacka om, världens bästa tv-serie ska man ju ha hemma och första säsongen har jag redan. Bara nio kvar... :-]
Sen blev det en Hitlerfilm och en Liftarfilm. :-D

(ja, knottbetten kliar fortfarande)

Nu har jag schema långt in i september, så nu ska det planeras lite. Jag har ju stränga order från högsta ort (morsan) att åka upp till Stockholm och klappa på systersonen, så det är ju bara att planera in! Sen blir det ju en vända till Kristianstad om två veckor och sen ska vi se om man ska vara ledig nåt under Insparken.

Den som lever får se, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback