Well, that's all, folks...

Jahopp, utan att vi visste om varandras beslut innan annonserade både Asp och jag att det var vår sista sexfest idag. För min del får 8½ år räcka, jag borde lagt av för länge sen...

Visst kommer man spendera en och annan onsdag på Akademien, men på personalfestsbiten är det färdigt nu.

Sen är jag den förste att erkänna att det kändes lite vemodigt att kliva ut genom dörren och vinka till de som var kvar, slå igen den, knalla nerför trappan, ut genom branddörren och sen när jag vände mig om stannade jag upp, tänkte att "japp, det var det, nu är det slut" och drog igen dörren - minsann med en liten tår i ögonvrån...

Tro fan det egentligen, jag har spenderat över åtta år därnere som ganska så rejält aktiv, lärt känna massor av folk, haft nåt oerhört roligt och helt enkelt haft den bästa tiden i mitt liv där - då är det som att klippa av en navelsträng när man till slut kliver av.
Naturligtvis är det också något motsträvigt jag kommit till detta beslut, det är trots allt 90% av min bekantskapskrets som håller till därnere...

Men allt måste komma till ett slut och detta är det, så enkelt är det.


Dagens låttips:

Denna har ni garanterat hört innan... I januari 1998 ryckte folk tag i mig och släpade mig till dansgolvet under parollen att "den här måste du lära dig, den är skitbra, vi ska dit nästa månad!" och det var ju bara att hänga med. Såvitt jag vet har Kärlekens Vampyrer bara haft en hit och det är låten som ackompanjerade min första utlandsfest i februari samma år - Lilla Hjärtat gick på repeat fanimej hela helgen i Halmstads gamla kårhus och det är ingenting mot vad det är numera! ;)
Här snackar vi nostalgi på mycket hög nivå...

Kommentarer
Postat av: Sjögren

Vemodets man var framme när jag kramade om dig och Fredrik på scen. Men jag undrar om det ändå inte kändes ändå mer vemodigt när jag vinkade från min soffplats när Du gick ut genom 7931.

Vi ses dock som du säger snart på Akademien igen..

Ha det bra,
Johan

Postat av: Tess

Kommer sakna dig på sexfesterna i vår. Attans vad kul vi hade när vi hoppade runt och dansade igår! Du är bäst! Kram.

2006-01-29 @ 13:26:07
URL: http://tessanrocks.blogg.se
Postat av: Tindraz

Kommer sakna dig! Men vi lär ju ses på kåren. =)

2006-01-29 @ 14:01:14
Postat av: Lexie

Kommer sakna dig, men som du skriver så syns vi på kåren. :)

2006-01-29 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback