Sale!

Förra året sålde jag tv och reciever till två glada studenter, nu är det dags för en dvd att hitta en ny ägare!

Centrum Gemini heter den, om jag räknat rätt är den tre år gammal och fungerar alldeles utmärkt. Spelar dvd, mp3, vcd, svcd utan att klaga, men inte divx eller xvid - de formaten är lite för nya. Kodar av Dolby Digital 5.1 och DTS själv, annars får man mata till recievern. 

Fjärren är suveränt bra (tummen hittar instinktivt rätt), manual på ett gäng språk medföljer (ja, svenska är ett av dom) och brända dvd brukar fungera - dock är den lite ovillig ibland med Memorex-skivor av nån anledning.

Det är alltså absolut inget fel på den, jag har skaffat en ny och tycker att den här gör sig mycket bättre hemma hos nån som använder den än att den ska samla damm här. :)

Pris vete fan, nya spelare är ju rätt billiga idag så alternativa betalningsmetoder är välkomna, typ några stadiga groggar på Akademien eller nåt ditåt. Fri hemkörning medelst rostig Volvo ingår som alltid!

Snäll som jag är slänger jag med rca-kabel till ljudet (om det behövs, optisk och koaxial utgång finns för den med bra reciever) men scart får nye ägaren fixa själv.


Budgivningen börjar vid, ska vi säga 1 White Russian? :-D

/red
Wtf, bilderna har ju krympts! Kolla här istället: Framsida - Baksida - Fjärr

Kommentarer
Postat av: Tess

en WR bjuden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback