Då var det dags igen

Som sagt...


Hej konsument,

Namn: StefaN

Senaste impulsköp: Gladiator 3-disc

Bästa promenad: Munksjövarv i alla väder

Äter lyxmiddag på: Lyx och lyx, allt som inte är snabbmat är lyx ;)

Favoritgata: Garvar Lundins Gränd, det är hemma det!

Bästa förfestmusiken: mp3-partitionen

Reser helst till: New York

En bra gå bort-present: Vad som helst från DesignTorget

Favoritlyxartikel: Det känner inte vittnet till.

Älsklingsljud: En gammal hederlig V8 på tomgång

Senaste upptäckt i Stockholm: Att T-Centralen byggs om, fan vad jag gick fel

Favoritgalleri: De med stora fönster mot gatan så man kan fönstershoppa

Favvosajt: Google, min vän i djungeln!

Här bjuder jag mamma på middag: Yoko för lite riktig sushi

Fikar gärna på: närmsta fik

Favoritfärg: Svart

Rockstjärna jag vill träffa: Bono

Favvoskor: Vinterkängorna - höga, fodrade i GoreTex (eftersom jag inte lyckades knycka mina m/90 från lumpen)

Klädkonto per månad: Det är jävlar inte stort! ;)

Mest överskattade affär: Varenda modeaffär du kan tänka dig

Mode jag aldrig vill se igen: Det nuvarande med trasiga/slitna jeans. Herregud så fånigt.

Bästa fyllekäket: Kycklingkebab på Chicken Mama!

Dansar helst till: Absolute Dance Classics ;D

Senast gnolade: Jakob Hellman - Glada Dagar, satt i stereon när jag körde hem

Bästa diktsamlingen: Den har jag nog inte läst än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback