Usch i kvadrat

Varför ska förkylningar finnas?
Jag riktigt känner hur det är på väg, småjävligt i halsen, snuva som sätter igen näsan och allmänt hängigt - jag vill inte! Typiskt nog måste jag antingen cykla till jobbet eller ta bussen - det förra är avgjort inte bra för hälsan och det senare är dyrt vilket inte är bra för min stackars ekonomi just nu... :-/

Varför ska munblåsor finnas?
Av nån anledning har jag den senaste tiden fått väldigt lätt att få blåsor i munnen... Inte på läpparna (det är väl nån form av herpes, va?) utan de man får om man råkar bita sig och får ett sår. Haken är att det räcker att jag käkar för mycket chips eller knäckemackor - det skaver hål och sen har jag skitont i över en vecka medan det läker...
Jag kan varken äta ordentligt eller prata ordentligt... :-/


Nä, jag går och lägger mig...

Kommentarer
Postat av: Tess

du kanske borde ringa tandhygienistutbildningen och få en tid för undersökning... hör av dig så tar jag dig som patient any time!

Postat av: StefaN

Hehe, tack för erbjudandet, men jag behöver inte det för att få reda på att jag har hål - jag SER för fan ett... Men har man råd med tanddoktorn? :/
Men dessutom har jag en trasig visdomstand sen ett tag tillbaka, sprucken och jävlig, men det gör inte ett smack ont. Kan det påverka nån bakteriebalans så att slemhinnorna blir känsligare?

2006-02-07 @ 19:10:25
URL: http://midnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback