Hoppsan...

Ja, jo, det blev visst en sväng förbi Akademien trots allt, men jag hade en anledning! Jag hade cykeln ståendes i garderoben sen i söndags...
Så jag gick dit, tjötade med lite trevligt folk och cyklade hem.

Företagsöppning idag och det vart en hel del folk faktiskt. Dock var det en outsägligt tråkig dag för oss på logistiken då vårt utrymme var fullproppat med allt som inte kunde vara i butiken under öppningen: överbliven inredning, en jävla massa verktyg, hela förmedlingsrummet fullt med överlager... *gah*
..och eftersom de enda leveranserna var jord och gödsel, ett oväntat lass golv och 25 motorsågar hade vi inte direkt mycket att göra... Trist som fan!

Men trött blir man i alla fall, så nu blir det kudden!


Dagens låttips:

Dags för lite 90-tal! Ten Sharp hade en jättehit med You och sen inte mycket mer, men jävlar vad bra den är! Speciellt en unplugged-version jag hittat med bara piano - hur soft och bra som helst! :)
Sen sitter (återigen) texten som en fläskläpp på hur jag känner mig...

It's all right with me
as long as you
are by my side

Talk or just say nothing
I don't mind
your looks never lie

I was always on the run
finding out what I was looking for

And I was always insecure
just until I found

Words often don't come easy
I never learned
to show you the inside of me
I know my baby

You were always patient
dragging out what I try to hide

I was always on the run
finding out what I was looking for
and I was always insecure
until I found

You
You were always on my mind
You
You're the one I've been living for
You
You're my everlasting fire
You're my always shining star

The night's always a good friend
a glass of wine, and the lights down low
you lying beside me, me full of loving
and filled with hope....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback