Fellogg

Nåt är fel.

Satt framför datorn på jobbet (som jag iofs gjort större delen av dan), slogs med fakturor som inte ville stämma med följesedlar, oringda kreditar, funderade på varför det bara slutade tuta när jag ringde Finland och annat jag brukar syssla med på det där stället, när jag plötsligt kände hur allt bara snurrade. Yr är bara förnamnet...

Bestämde mig illa kvickt för att det inte blir nån övertid för mig idag och gav mig av hemåt.
Frisk luft gjorde det bättre, men fortfarande inte helt bra, så jag tar strax vägen förbi Maxi/mAx och handlar/äter och knatar sen ner till Tändsticksområdet för att städa ur gamla Bettan en aning (nej, jag har inte fått iväg henne till Sanda än, måste hitta nån som kan bogsera kring lunchtid först).

Visst vet jag att Baby Life har sin sittning idag (gangstertema har jag hört ryktas), men det blir det inget av med. Beroende på hur lång tid det andra tar kanske jag kliver in och tar en öl under kvällen sen, men sen det blev klart att det inte blir nåt Hjärtslag har jag mentalt börjat distansera mig mer och mer från studentlivet. Inte minst sen slutpunkten för sexfesterna sattes i lördags.

Men nog om detta, nu måste jag iväg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

För egen del skulle jag vilja vrida debatten mot de kränkningar islamdominerade stater, utsätter sina egna medborgare för genom att förvägra dem:

Mänskliga rättigheter
Demokrati
Religionsfrihet
Jämställdhet och jämlikhet

I jämförelse med dessa folkförtryck, är satirteckningarna helt försumbara enligt min ringa mening.

får man fråga vem det är som har yttrat denna kommentar?

2006-02-06 @ 14:30:34
Postat av: StefaN

Hm. Helt anonymt och dessutom postat under helt fel inlägg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback