Ojojoj...

Jag hittade ett kul horoskop för mig gällandes idag:

Tryggheten dominerar dig i kärlek. Du är en kärlekens profet och ger de rätta svaren.

Okej, den där profetian har sju timmar och tjugo minuter på sig att slå in! Kom igen!


I övrigt börjar den vanliga ågrenkänslan komma över att man inte har fixat en enda julklapp än, men har man traditioner så har man - allt ska fixas dan före dan!

Nu ska jag låta tvättmaskinen titta närmare på vad som ska packas ner i väskan i morron. I morron kväll måste allt vara packat eftersom tåget går 07.10, då hinner man inte fixa nåt på morronen direkt...


Förresten kvarstår frågan fortfarande: vad ska jag ladda iBooken med? Sitta och surfa planlöst i 2½ timme duger ju inte!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Vad sägs om scrubs? Träffsäkert och jävligt roligt!
Eller kanske House?
Damnit för många skojjiga sjukhusserier...är jag miljöskadad? :D

God Jul!

2006-12-20 @ 17:18:58
Postat av: StefaN

Itzhacks (eller hur fan han stavar) julgrej blev det, plus två kvalitativa rullar ur dvdhyllan, The Shawshank Redemption och The Phantom of the Opera... :D

2006-12-21 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback