Next stop New Year's...

Då var julen överstökad!

I stort sett höll sig samtliga traditioner vid liv får man säga. Jag handlade rubbet av julklappar dan före dan som alltid. Morsan var stressad trots att vi var hemma hos syrran med familj på julafton. Jag hängde upp ljusen i granen, men satte mig i soffan och tittade på när det inte dög för päronen och de gjorde om allt - trots att de inte ville göra det från början.
Precis som vanligt med andra ord. ;-)

Men det blev varken Kalle eller Karl-Bertil!
Fast där finns det en fullgod anledning till att vi missade det: Alex, 6 månader, styrde det mesta så det klaffade med hans mat- och sovschema...

Maken till söt unge, ni skulle se julkortet jag fick samma dag jag åkte... :-D


Nu återstår att jobba två dagar (enligt extremt säkra källor har Fredrik inte direkt jobbat ihjäl sig idag) och att se om det finns nåt kul på rean på A6. Jag har till slut bestämt mig för att ge en iPod till mig själv, så nu ska man bara bestämma sig för om man ska ha 4 eller 8 gb i utrymme... Färgen blir förresten
röd, det är ju inget snack!
Nästa problem är om man ska shoppa på MacHuset nere på Öster och få den direkt eller ta den via AppleStore och vänta några dagar. Då får man ju en gravyr om man vill...

Alla dessa i-landsproblem. Flin

Apropå i-landsproblem, vad händer på nyår?


Nu ska jag krypa i säng för tidig uppgång i morron.
För övrigt glömde jag stänga av klockradion när jag stack så hela julen har den pratat i en timme vid kvart i sex på morron... Ursäkta, grannar...

Kommentarer
Postat av: Sebulba

Annars har du bra pris på Ipod på teknikmagasinet, A6...

Postat av: StefaN

Tja, exakt samma priser som AppleStore om man ska lita på deras hemsida. ;)

2006-12-29 @ 17:12:10
URL: http://midnatt.blogg.se
Postat av: Sebulba

Okej då.....

Lycka till med köpet, den röda är skitsnygg!

2006-12-29 @ 20:24:39
URL: http://www.deltafast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback