Yippie-kay-yey!

Nu ökar vi tempot! :-D

Det blev ingen Akademi för mig igår - prioriterade att käka nyttigt och kliva i säng tidigt. Vaknade igår med halsont och under dagen tror jag fan jag hade feber, så varm och vimsig jag var på jobbet. Jag vet inte hur mycket jag fick göra för att jag gjorde fel, haha...

Men efter tolv timmars sömn och en sjukdag idag känns det i alla fall bättre. Igår var jag övertygad om att nu kommer det en jävla halsfluss igen, men kanske kanske klarar jag mig - lite halsont kvar, men ingen feber iaf.


Dagens garv:
http://idiot.se/2006/08/22/vem-vill-bli-miljonar/
Tänk om man vore sån... ;)


Ikväll blir det öl på SWE!

Kommentarer
Postat av: *Bull*

Hehe om du inte har halsfluss så lär du ju få det efter en blöt kväll på Swe! See you later! =)

2006-08-25 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback