Tjohej, dags igen!

Titta vad man hittar när man surfar runt: nya frågor! Det var ett tag sen...


Vad har din dammsugare för färg?
Gul. Den heter Volta. :)

Okej, du har fria händer att välja en bil, EN bil, att ha resten av livet, såväl på semester som när du storhandlar eller kör skitiga ungar. Vilken?
Skapligt praktisk alltså, men ändå kul. Lätt, en Subaru Legacy 3.0R! En sexcylindrig boxermotor med 245 pigga pållar under huven och permanent 4-hjulsdrift... Som kombi!
Alternativt den där Seat Leon Rikard Rydell Edition vi såg på Sthlms Bilsalong. :-D

Vad är det tristast att göra, diska eller städa?
Usch, pest eller kolera...

Vad har du för bakgrund i mobilen?
Hehe, en bild på Kristen Bell, hon som har huvudrollen i tv-serien Veronica Mars. Guuuudars vad snygg hon är...

Har du glasögon?
Nänä, såna skavanker har jag inte. ;)

Borde du motionera mer?
Definitivt, ett Munksjövarv då och då räcker inte långt... Men tummen sitter jääävligt långt upp där solen inte skiner...

Kan du byta en glödlampa?
Jajabullar, lysrör också!

Kan du sy i en knapp då?
Öh, det var många år sen man gick i syslöjd, men ackompanjerat av några väl valda svordomar så borde det väl gå!

Vilken film såg du senast?
Satt och slöglodde på Die Hard 2 häromdan.

När köpte du en cd till fullpris (inte rea) senast?
Oj, det minns jag inte... Det är många år sen i alla fall!

Vad har du för bakgrund i datorn? (såklart den kom också)
Två hopklippta bilder på hon som av La Gazetta Dello Sport blev framröstad som den snyggaste VM-supportern. Snygg dalkulla!

Hur många mp3 har du i datorn?
Ett ögonblick, datorn ska få söka lite...
6334 stycken!

Vilken är den bästa charterresa du åkt på?
Hehe, jag har varit på EN och det var till Cypern med familjen 1990...

Vad har du dåligt samvete för just nu?
Att jag inte ringer farmor oftare än jag gör plus att jag borde gå till tandläkaren...

Hur ser den snyggaste tavlan ut som du har?
Lite cheesy är den, men... Ett foto av New Yorks skyline på kvällen där Twin Towers syns - jag ville ha en tavla där de är med för de symboliserar NY så stenhårt för mig, speciellt sen jag var där och stod längst upp och tittade ut över stan.
Nu är det en tvådelad tavla modell 80-tal, därav cheesy-biten, men den var billig!

Vad har du för dåliga ovanor?
Haha, hur många ska jag räkna upp? Städar för sällan, borde laga mat hemma oftare, lite FÖR envis ibland...

Var har du för bra ovanor då?
Tja, källsorterar sen barnsben till exempel?

..och sommaren har varit bra?
Nja, har ju jobbat hela vägen förutom under Hultsfred då jag ... jobbade. :-]

Vad brukar du äta till frukost?
Frukost? Hivar i mig en sån där liten deliYoggi och störtar iväg till jobbet. Men vid halv nio är det fika med macka!

Sämsta, absolut sämsta, låten just nu?
One med U2 och Mary J Bligde eller vad människan heter. Hur faaaaan kan U2 sälja sig så och våldta en av sina bästa låtar med sånt där förbannat wailande? :(

Sista frågan: vad händer inom den närmsta veckan?
Tja, på lördag är det kräftskiva med jobbet, men det blir det ju inget av med för min del, sen på måndag är "semestern" slut, så då är det bara att börja jobba igen...

..och nu ska du?
..sätta mig i soffan med en bytta jordgubbskräm och glo på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback