Nu börjar det likna nåt!

Fan, jag hann inte ens tända på kontoret förrän första lastbilen stod utanför och åkaren ringde på porten - jahapp, bil med släp fullt med tryckt virke. Lass nummer nio om jag inte räknat fel. Man kan säga att vi har en jääävla massa gröna plankor nu... ;)

Sen var det ganska lagom tempo resten av dan, inte tokmycket så man inte hann med, men bara så vi hade att göra hela tiden.

Dagens bästa var att killen från KWA var och inspekterade en trädgårdssoffa som en kund reklamerat eftersom trät var missfärgat i ryggen. Han godkände reklamationen och tyckte att vi kunde slänga soffan.
Det kom ju naturligtvis inte på fråga! Jag och Fredrik skruvade raskt ihop den och satte den utanför porten - sådärja, ett styck fikasoffa i söderläge! :-D

Sen kom Kalle och sa att det var okej att jag var ledig torsdag-fredag. Tjohej, här ska gås på Westerngasque! :-D

..och på torsdag tuffar jag söderut för att skoja till det på Flummen - jäklar vad skoj det ska bli!


Men nu ska det brassas blodpudding...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback