Nu är det slut...

Klockan 17.00 gick Radio Match i graven. :-(

De sista två timmarna ägnade Linda och Mia åt tillbakablickar på de år som gått, snackade med gamla radiopratare och avslöjade pinsamheter såklart. Inte visste jag att Danne skiter med så exakt regelbundenhet, haha...

Fullt med folk i studion som drack gravöl och hade sig, ända fram till det oundvikliga slutet. Fem i fem vevade de igång Purple Rain med Prince och jag garvade åt att de körde en äkta fem-i-två-låt som sista låt, men bara tio-femton sekunder hann gå innan Linda bröt in med orden "Trodde ni att vi skulle sluta med en så långsam låt? Nä, det är för att det är vår VDs favoritlåt..." och så blev det massa hejdårop med låten i bakgrunden.

När det bara var sekunder kvar sa dom tack och hej för gott och ljudet av ett
avstannande maskineri kom istället, som gick över i brus...
Helt rätt sätt att sluta på!


Nu är det alltså Mix Megapol som hörs i högtalarna och det duger bra, om det inte var för att det är Jesse Wallin som är i etern... Jag tål inte människan!
Men lyssna på Rix finns bara inte, så jag får väl vänja mig. :)


Tror inte det blir nåt av med Akademien i kväll, blir nog kvar i soffan med nån film. Skulle vara för att gå ner och ta en gravöl då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback