Idag är det tisdag

Hm, min blogg fick visst hicka igår, några kommentarer hör till fel inlägg och gårdagens text om bilmässan påstår systemet att jag skrev två dagar innan mässan överhuvudtaget öppnade..? Jaja.


Hockey i kväll! Nu får HV ta och knyta ihop säcken och se till att värmlänningarna har spelat färdig för säsongen, nåt annat går inte för sig!


Nu borde jag diska eller läsa c-uppsatser eller röja i största allmänhet här, men nu kom en sån där svacka och slog mig i skallen igen, så det blir väl noll gjort antar jag.

Nåja, jag är ju ledig i morron - få se om det händer nåt då istället.


Fy tusan vad jag är trött på det här!

Kommentarer
Postat av: Tess

Märkte det där med hickan. Min kommentar skulle ju inte till det inlägget... och vad gäller HV så fick de ju storstryk. Vilket egentligen inte rör mig i ryggen det minsta, skiter i vem som vinner. Tyckte dock lite synd om Liv som såg ganska knäckt ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback