Gäsp...

Nu borde jag egentligen se på ER, men jag är så tokigt trött att jag kryper i säng istället - satt på fullt allvar och nickade framför datan redan vid sextiden...

Trevligt nog har jag en timmes sovmorron imorrn. :)

(men vem fan spikar vid nio på kvällen?)

Har gjort en djupdykning ner bland de skivor man inte lyssnar på så ofta och idag blev det Jennifer Browns (första?) platta Giving You The Best. 12 år gammal, men fortfarande soft och bra soul/rnb/vad det nu heter - perfa att ha gåendes i bakgrunden!


Dagens bästa:
Läste en av kvällsblaskorna på jobbet och jublade så smått över en intervju med Kjell Bergqvist: "Ingemar Bergman är dynga och pretentiös smörja"... Tänk att någon äntligen vågar gå på tvärs mot den där koleriske gubben!
Jag har inte sett nån av hans filmer ordentligt så att säga (man satt väl och såg nåt när man var liten och inte hade nåt val när päronen såg på tv, men det var ju ett tag sen), men har irriterat mig lite på att han är så geniförklarad för deprimerande filmer som mestadels handlar om döden i någon form...
Nu återstår att se om Bergqvist får medhåll eller om det tar hus i helvete... ;)


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback