Dagen efter

Tänk vad skönt det är att bara få säga saker ibland! "Hej med er, vi syns på tisdag" sa jag glatt till alla jag mötte när jag gick och stämplade ut på jobbet igår. Fem dagar ledigt! :-D

Hem, duscha, hoppa i skinnet och ner till Akademien för Western Gasque och fest grande på en onsdag - det tillhör inte vanligheterna med en ledig torsdag, så det gäller ju att passa på när man kan!

Idag märkte jag när jag vaknade att jag inte kommer köra mot Ronneby på den här sidan lunch i alla fall... ;)


Nu ska jag bränna skivan (Flum 06 måste man ju ha med), packa bilen, äta frukost på mAx (är det dagen efter så är det) och så småningom åka iväg...

Trevligt nog blir det nästan gratis på mAx idag! De har ju stämpelkort som vid tio stämplar renderar i ett elfte mål - gratis! Häpp!


Hej på er, återkommer på söndag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback