Äh!

Hockeyn sket sig ju så det small om det. Livs första tavla ställde till det för honom tills han gav upp, men den där värdelösa Perlskog fortsatte tjata om det matchen igenom... Ta bort fanskapet!

Sen vidhåller jag att kaffegänget borde köpa en lott eller fem - fyra mål på nio skott i första...


Dagens låttips:

Byggde om Winamps godnattlista igår, så nu är det lite Nazareth, Elvis och Phil Collins där bland annat. Framförallt en låt av en gammal rockhjälte: Alice Cooper! Bra musik och häftiga scenshower vet vi om att han levererar, men karln kan snickra ballader som få andra...
Only My Heart Talkin' ligger på den eminenta comebackplattan Trash och satan vad bra den är... Jag har sagt det förr och jag säger det igen: vissa texter går bara rakt in.

Anybody's dream can fall apart
Anybody's mask can break
Couldn't tell you how I wanted you
Enough to make you want to stay
I never said the words out loud
I guess I couldn't get 'em straight
Baby, give me one more chance
Before you walk away

It's only, only, only, only my heart talkin'
Yeah, it's only, only, only, only my heart talkin'
Saying things I never thought I'd say
Can't you hear me knocking
Tried to fool you but it wouldn't play
Cuz my heart it's talkin', it's talkin'
Oh baby, it's talkin'
Talkin' to you

Every time I take it to the edge
Every time I'm so afraid
Don't you know I cry my eyes out, babe
Every time you look away
Oh, I almost dropped a tear
But I caught it just in time
I'd say those things you want to hear
If you'd help me, help me, help me try

It's only, only, only, only my heart talkin'
Yeah, it's only, only, only, only my heart talkin'
Saying things I never thought I'd say
Can't you hear me knockin'
Tried to fool you but it wouldn't play
Cuz my heart it's talkin', it's talkin'
Oh baby, it's talkin'
Talkin' to you

Kommentarer
Postat av: Asp

Eller så skall Liv, enligt källor i en viss bransh, inte vara ute och kröka dagen innan...

2006-04-05 @ 12:20:37
Postat av: Asp

Får se om det vill komma med denna gången då:

Angående Livs skakighet så har jag hört från en individ i en viss branch att vederbörande var ute och "krökade" i måndags... Detta skulle ju förklara de 4 lätta... Eller är det bara så att kaffe är bra för precisionen ;-)

2006-04-05 @ 17:04:50
Postat av: Asp

Vad f-n nu ser jag helt plödsligt min föra kommentar oxå... jag fattar inte det här med datorer...

2006-04-05 @ 17:05:55
Postat av: StefaN

Det här med cache i en browser är svåra saker... ;)

Postat av: Asp

Det jag verkligen inte fattar är hur inställningar kan ändras helt plödsligt... Jag vet att jag ställde in den på att alltid updatera inte var 12h som det stod när jag kollade...

2006-04-06 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback