Men alltså..?

Huga vilken kass avslutning på dagen!

..men vi kan väl ta det från början.


Eftersom det var gratismiddag på En Italienare & En Grek igår för oss som jobbat på SWE blev det två liter cider där medan Asp hade fullt upp med en karaff rödtjut. Det hela slutade med att vi smet in på Club Cavaj och kände oss väääldigt malplacerade bland alla brats och wannabes... Herregud vilket ställe.
Vi måste köra vår hostile takeover av stället! :D

Igång vid lunchtid för att handla tacogrejor i vanlig ordning på Maxi och det var ju inga problem. Sen bjöd pappa Asp på lunch (min vanliga taxa för att hjälpa till att handla) och det blev lax på Sir Simons.

Inte mycket att förtälja om resten av eftermiddagen, donade och fixade på Akademien inför kvällen och blev övertalad av Asp att DJ Måfå ska lattja i DJ-båset i morron... Oh well, det lär bli knasmusik för hela slanten - som vanligt. ;)


Men sen gick det åt fanders! Satt på övervåningen med tacos i magen, kvällens andra fatcider framför mig och snackade skit med det vanliga gänget då det högg till i magtrakten. Vafan, magknip? Nej, det ska inte hindra mig, tänkte jag och fortsatte snacka skit. Dock var matsmältningsapparaten helt på andra tankar, så jag kastade med bravur in handduken efter ett tag och knallade hemåt.
Sista kvarteren var det lätt panik, i trappan stor panik och halvvägs in på muggen riktigt rejäl jävla panik! Sådärja, ett styck rännskita man inte behövde...

Jaja, tur man har nära till muggen... :)


Dagens låttips:


Idag är det irländsk-amerikanska gruppen Flogging Molly som får uppmärksamhet! Ett gäng irländare som flyttat till Staterna men glatt fortsätter lira sin underbara folkmusik, men med distade gitarrer, attityd och ett jävla ös! Drunken Lullabies från plattan med samma namn är i princip bara en i högen av goa låtar, men ojojoj... Jag såg dom på Hultsfred (efter Koffes lyriska entusiasm när han hittade dom i festivalschemat) och jösses jävlar vilket drag det var i Atlantistältet!

Nu blir det tvsoffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback