Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå ja..

Sällan studsar en termos..Trodde aldrig att man skulle få höra det igen..

Eftersom jag var själv med på det s k "mötet" som vi hade i Lund innan sommaren när vi skulle dra igång en ny runda me Radio P4 Lund..

Fett att någon använder det..

/Saaaaar Viiiii

2006-09-14 @ 22:53:54
Postat av: StefaN

Alltså, nu fattar jag *ingenting*... Lund? P4..?

"Sällan studsar en termos" har jag gladeligen snott från en polare som har gått omkring och sagt så sen jag lärde känna honom 1999... ;)

Postat av: Magnus

"Sällan studsar en termos" var en jingel och en slogan som studentradion Radio P4 hade (sommarradio till RAdio AF i början av 90-talet innan de kommercialla radiostationerna kom).

Din polare var säkert en Radio P4 lyssnare då :-) Hör du honom/henne säga "Rocka röven av högern" eller "E´ du kommunist din jävel, så¨ska du få på flabben" så VET du att han/hon var P4 lyssnare :-)

2007-01-17 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback