Why do I even bother?

Jag fattar inte...

Är det något jag aldrig kommer att förstå mig på så är det kvinnor...

Vad är det som får dom att dansa sådär speciellt med en, vara på som fan - för att i nästa ögonblick vända ryggen till och försvinna som en avlöning?

I min värld är det inte att spela svårfångad, det är att fetdissa personen i fråga och tycka att "ha, trodde du nåt eller? Keep on dreaming!"...

Sen att den där toksöta lilla saken var nere i kväll igen och ganska snart stod och tokhånglade med en polare gjorde ju inte saken bättre.

..och inte fick man nåt sällskap hem till Torpa heller.


Nä, nu ska jag fanimej sova.

Ensam!

Kommentarer
Postat av: marionett

varför gör dom det? för samma anledning som skolans snyggaste kille sveper ett leende åt en i matsalen som sen blir ett hånflin? För att dom KAN. För att dom kan kosta på sig det. För att dom är uttråkade eller lättsinta eller just plain evil.

jaja. orka. stå på dig!
vi är fler som sover ensamma! :)

2005-10-27 @ 04:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback