Skaplig tv-kväll

Typiskt att en av de bästa Beckfilmerna skulle gå samtidigt som nytt avsnitt av Cityakuten och Tarantinos avsnitt av CSI...

Nåja, jag har ju sett alla Beckfilmer, så den fick stryka på foten till förmån för Cityakuten. I reklampauserna blev det CSI och när ER var slut blev det CSI för hela slanten.

Skapliga avsnitt. :)


Hur mitt möte gick?

Tja, jag vet inte - hur ska man veta sånt?
Det märktes att killen är van att göra intervjuer, för det var mer än ett samtal än rena frågor vilket var suveränt. Inga dumheter som "nämn tre dåliga och tre bra sidor" utan mer på ett skämtsamt sätt "okej, uppväxt, skola, lumpen, flyttar - snacka om dig själv i fem minuter, kom igen!". Vi satt och snackade i en halvtimme helt enkelt.

Efteråt ringde en oss närstående kårhusgeneral och var mäkta upprörd. Han hade varit på gemensamt restaurangmöte med ni-vet-vem på kommunen och hade när mötet var slut haft ett litet extrasnack med ni-vet-vem. Jag ska väl inte gaffla för mycket om det hela, men nu har tanterna hoppat i helt galen tunna alltså...


Nu ska här sovas!
I morron ska jag fila på min "kostym" till Halloween - jag har ju verkligen valt rätt, jag blir bara läskigare för var dag som går, hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback