Nu är det helg

..och jag tänker inte göra många knop den här helgen!

Det har varit konstant mycket de senaste veckorna, så nu tänker jag bara sitta hemma, pilla mig i naveln och glo på tv. Förvisso ska jag ner och titta till Studio 54 på Akademien i kväll, men det blir inte långvarigt - jag har varken lust eller råd till nåt mer.

Club Cavaj Hostile Takeover var riktigt kul! Vi förfestade en aning på Akademien och drog sen i samlad 30-mannatrupp till Karlssons och intog våra bord. Hur kul som helst att se alla brats utanför staketet...
Folk blev onyktra till höger och vänster och jag vinglade hem vid två, väl vetandes att det skulle handlas tacos dan efter...

Handlandet gick bra men det riktigt roliga kom när Aida och Ninna dök upp på Akademien. Aida hade varit jättefull men var i alla fall någorlunda i ordning, medan Ninna spelade i eliten i bakfylleligan. Medan gröntjänsten jobbade låg hon på en soffa i Gamla och bara skakade... :D


Idag lade jag in räkningar och blev jättefattig. Inte ens en tusenlapp kvar... *ouch*
Kanske lika bra då att det inte blir nån Spiikbandy för undertecknad? De har gästleg för oss utan kårleg, men under innebandyn kan man inte utnyttja dom har de bestämt.
Men skit i det då.


Dagens låttips:

Idag blir det Thåström! Hans första soloplatta heter bara Thåström och där finns Djävulen o jag. En tärningsspelande date med Lucifer, är det något som lockar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback