Bromsa bromsa...

Ojoj, man var visst lite bakfull idag...

Hade en slapp och bra dag framför datorn, pillade vidare med allt installerande, så snart är det dags att fixa en ghost. :)

Vid femtiden stack jag ner till Akademien och hämtade bilen - jag behöver köra runt och få igång bromsarna innan det bär av till SBP, de beckar igen på nolltid om den blir stående... Besökte Glasbanken på A6 för lite upptoppning av alkoholförrådet inför Bonna. Behövdes inte mycket, det mesta tar jag i sann Rabalder-anda från förråden här hemma.
Släntrade runt bra länge på Siba - Pc City - ElGiganten - OnOff och drägglade över skrivare. Min har lagt av helt, scannern är slängd sen länge, helt klart läge för en ny maskin om man hade råd.
Förvisso kan man få snabba bläckstråleskrivare för under femhundringen numera, men jag lockas av laser som nästa skrivare. Snyggare, kanske inte snabbare, men de torkar inte igen om de inte används... Samtidigt vore det inte fel med en scanner igen.

Gah, alla dessa beslut!

Såg rallysammandraget från Japan på Eurosport och tyckte synd om Petter Solberg som bröt på sistasträckan - där rök en säker seger när stenen på vägen slog sönder det mesta i hjulupphängning och skickade in dom en bra bit bland träna...
Men kul att Daniel Carlsson körde till sig en poäng i alla fall, även om omständigheterna kunde varit roligare - han fick ju platsen för att Markko Märtin hoppat av VM efter kraschen...


Sen zappade jag och hittade Last Night Of The Proms på ettan! Sweet! Det var ju bara att mata ut ljudet genom recievern och vrida upp...

Rule Britannia!
Britannia, rules the waves!
Britons never never never
Will be slaves!


Dessvärre missade jag första halvtimmen när de uppenbarligen körde Land Of Hope And Glory - mäktigast av mäktiga stycken!
Helt klart är att finnas på ståplats i Albert Hall under Last Night of the Proms står på Livets Stora Att Göra-Lista! :)

(Filmkrönikan går i bakgrunden. Herregud, nu ska de göra film av Miami Vice...)

Nu ska här packas och brännas Bonnaskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback